Cansuu6155 Bebeğimi biraz önce beslerken farkettim ilk defa bugün kafası ve ensesi emerken boncuk boncuk terlemiş bu durum normal mi
kahvepres Cansuu6155 ck normal cnm cünki onlar teri vücutan atamyr beli bir yaşa kadar atarsa bile cok az bu yüzden kafalrından atarlar özelikle emdikleri zaman bnmki emince su gibi oluyur
nehiradaveannesi Cansuu6155 ben de çok korkmuştum ama normalmiş ikimizin ısısı birleşince boncuk laf mı kova kova terliyoz🤣 hala aynıyız 8 aylık olduk sen düşün