Didem34 26 aylık kızım 2 yastan önce başladı inatlasmalar krizler ama başa cikilmayacak gibi değil. Uyku sorun olmaya başladı bizde 3 gündür gece 1 de yatıyor aynı sizinki gibi öğlene doğru kalkıyor, akşama doğru uyuyor vs. Uyutmak istesem uykum yok diye ağlıyor, halbuki var. Uyandırsam çok huysuz oluyor. Dönemsel bir durum geçecek bence yapılabilecek hiçbir şey yok. Ben kendi haline bıraktım istedigini yapsin cunku cabaladigimda ben de çok yoruluyorum ve sonuç da alamıyorum, bosa kurek cekmis oluyorum yani. sakin kalmaya çalışın, bir süre sonra düzeleceğini düşünüyorum kendiliğinden.