Selamlar herkese.
2,5 yaşında bir oğlum var. Konuşması akranlarına göre geriden geliyor, kelime sayısı 50 civarında. Bunu zaten kafamıza takıyorduk yakın zamanda istemediği durumlarda kulaklarını kapatmaya başladı. Mesela hadi banyo yapalım diyoruz istemiyorsa kulaklarını kapatıyor. Biz bu sebeple çocuk gelişim uzmanına gittik. Uzman 3 seans değerlendirmeye aldı. Bu arada göz teması iyi, komutları yerine getiriyor. Bir de coşkulu bi çocuk mutlu olduğunda yada biri aferin dediğinde yerinde sekme huyu vardı. Genel olarak hareketli bi çocuk. Uzman ilk iki seansta duygularını düzenleyemediğini söyledi ergoterapiste yönlendirdi. Ama 3. Seansın sonunda otizm olduğunu düşündüğünü ve psikiyatriye götürmemiz gerektiğini söyledi. Ergoterapiye başladık ordaki uzman asla otizm olduğunu düşünmüyorum dedi. İzmir’de şuan özel psikiyatride bile maalesef yakın zamana randevu bulamıyoruz. Ben de rahat edemiyorum. Özel eğitim uzmanı olan yada benzer şeyler yaşamış anneler var mıdır?