BuzluKahve Derya00 İyi bir yere yaptırın, eski işlerine bakın mutlaka. Ben 2 senedir kullanıyorum sorunsuz.
Stresbabacimstress Derya00 bende çok istiyorum ama evet solma yapıyor. Bir tanıdığım var, grileşmiş rengi yapılan yerlede alakalı olabilir ama ben cesaret edemiyorum, ya sıkılırsam diye
Bezelyem Derya00 ben kalıcı dipliner yaptırmıştım 3 yıl önce. Çok memnun kaldım. Tekrar yaptırmayı düşünüyorum
patilianne Derya00 benim yaptırdıgım yer coktan kapanmıs size tavsiyem kalın ve kuyruklu yaptırmayın ince ve kuyruksuz modelden hiç pişman olmazsınız