nehiradaveannesi biz de 7 aylık başladık. 7-9-13. Bexsero, 8-13 nimenrix yapıldı. Ateş olmadı , huzursuzluk oldu , calpol verdim ben . Bir de bexsero aşısı ilk iki dozda bacakta bezelye gibi şişlik yaptı, son dozda da bacak ağrısı oldu. Nimenrix hiç yan etki yapmadı.