Gucluyummutluyumm Hanımlar merhabalar benim bebeğim 3 buçuk aylık ve neredeyse doğduğundan beri bi türlü sütüm yetmedi emziremedim hep mama ile takviye verdim sutumun az olmasinin sebebi cok kotu gunler gecirirken dogum yapmam ve o stresle malesef sutumun hic olmamasi diyebilirim hatta doğum yaptığımda 2 hafta neredeyse sütüm şimdi hic yok denecek kadar az yinede sağarak veriyordum önceden şimdi solgar içiyorum ama cok biseye yaramadi bende baska icebilecegim onereceginiz sut arttirici biseyler var mı?
Gzm25 Ben dilruba demirezerin hem tablet hem çayını kullanıyorum gönülden tavsiye ederim bebeğim 3 ay 22 günlük bittikçe alıyorum sürekli kullanıyorum fayda görmezseniz mesaj atıp yardım isteyebilirsiniz dönüş yapıyor size ❤️
bakkalemzigi Bestlak damla ben kullanmadım ama çok duydum . Ben bol şekerli hoşaf içince , çorba , bol sıvı aldığım zaman sütüm artıyor sizde deneyebilirsiniz