Çok geçmiş olsun bende çok çektim halada çekiyorum benimki kırık kenarı aralıksız her ay ağrır ben bu sefer çözümü sakizda buldum geçici süreliğine tabiki oyuk ve kırık yerine tamamen yapıştırıp hava almasını engellemistim öyle rahatladım. Bana fayda etmedi karanfil falan ne denediysem gecirmedi 😞 o yüzden randevu aldım bakalim ozamana kadar ağrımaz insallah