Kızlar sezeryan doğum yaptım doktorum 40ımdan sonra gel dedi gittim fitil verdi fitili ben eşimden utandığım için çünkü kararmış o bölgem çok kötü gözüküyor kendim yaptım artık yapabildim mi bilmiyorum ama. Fitilden sonra sanki akıntım olmaya başladı 5 dk oldu takalı normal mı? Ben hiç takmamıştım da bilmiyorum