Kızım 21 aylık kızlar. Bir ay once sütten kestim daha oncesinde süt ile yani emerek uyuyordu. Şimdi kestiğimden beri uyuturken aglamaktan helak ediyor kendini yavrum. Naparsam yaoayım sakinleşmiyor. En sonunda aglamaktan yoruluyor dalıyor. Uykusu olmasına ragmen bunuher gece yapıyor. Çok üzülüorum. Bana tavsiye verebilecek yada daha once bunu yaşayan birileri oldu mu. Yardım 🥲