findikburun Kızımın alerjisi var ve geçen ay aptamilin mamasını aldım ama birtürlü alıştıramadım. Elimde 6 adet var eğer almayı düşünen olursa uygun fiyata yardımcı olabilirim.
Poncikbirannis findikburun alerji mamaları ın hiçbirine bebeğiniz alışmaz, süt alerjisi varsa mecbur bu mamaları yiyecek
Mervea findikburun birşey sormak istiyorum alerji mamaların tadı kötü parayla aldınız diyelim 1 tane alır insan devlet rapor karşılığı mamayı ücretsiz veriyor zaten ücretsiz alıp satan çok kişi var birde giyarı diğer mamalra göre yüksek baba açıkçası bu durum saçma geliyor bu arada alerjiniz varsa mamayı öylede böylede kullanmanız gerekiyor geçmiş olsun
Crescentix Neden parayla satıyorsunuz? Zaten devlet ücretsiz veriyor. Henüz rapor alamamış bebeği alerjik reaksiyonlar gösteren aileye yardımcı olmanız daha güzel olmaz mı? findikburun
Kuby findikburun bu mamaların para ile satışı yasaktır. Size satanda illegal bir iş yapmış şu anda sizde onu yapıyorsunuz. Alerjisi devam edip bu mamaları alamayan oncalarca bebek var. Yazık gerçekten !
findikburun Şöyle söyleyim bende ücretli aldım işk başta devletin verdiğini bilmiyordum ve kuzenim satıyordu fiyatının 180 tl olduğunu görmüştüm ondan daha uyguna aldım baya süre içirmek için uğraştım olmadı şimdi başka mama deneyeceğim elimde olanlarıdw satmak istedim bukadar.
Mervea findikburun alerji dendi oğlum için doktor o an rapor çıkardimak istedi ve üstüne önceden denememiz için mama verdi beğenmezseniz başka vericem onu deneyin hangisi olursa diye tekrardan geçmiş olsun çocuğunuz 1 yaş üstüyse size denemeniz için 1 adet yollayabilirim neocate junior mama var bende
findikburun Mervea çok teşekkür ederim 4 buçuk aylık kızım daha. Ve bize hiç raporla ilgili veya devlet veriyor diye söylemedi sadece mama yazıcam dedi kuzenimde bana bende var oğlumdan kalan dedi hemen hemen aynı aylarda çocuklarımız bende ondan ücretli olarak aldım tabi sonradan öğrendim 300 e yakın para verdim diyebilirim size
Sevilay61 findikburun geri iade edin ozman kuzeninize. Galıba bedava aldıgı şeyı size parayla vermiş. Devlet bunları ucretsiz veriyor alerjik bebeklere. Satışı yasak.
Guldas Alerji mamaların tadı biraz buruk, pregomin çok iyi bir mama içerisine az pekmez veya vanilya şurubu ekleyip alıştrımanız gerekiyor.
nagehanyorulmaz alerjisi varsa mecbur vereceksiniz muhallebi yapın içine pekmez katın vanilya katın deneyin
munevveraydiner findikburun vanilya şurubu katın içine pregomin'in tadı ve kokusu değişir daha rahat içiyorlar kardeşim bu şekilde verdi.
findikburun munevveraydiner vanilya şurubunu hiç denemedim sadece keçiboynuzu özü koydum içmedi . Vanilya şurubuyla da deneyim onzaman inşallah içer ne kadar koymqm gerekiyor peki
yldrm986 findikburun bunlar ücretsiz alınıyor zaten,keşke ihtiyaç sahibi birine hediye etseniz.Ben ilk rapor çıkaramadığımda bir anne bana hediye etmişti o kadar sevap ki,çok mutlu olmuştum hâlâ da görüşüyorum onunla
yldrm986 findikburun içmiyorsa vanilya çubuğu alın aktardan,en doğalı o,şuruplar içerisinde alkol olabiliyor demişti bana doktorum,ilk vanilya şurubu ile verdim bi kaç gün, şimdi sade içiyor