Kızlar ben geçen yıla kadar yiyorum yiyorum kilo almıyorum diyenlerdendim hamilelik dışında 49da üstünü görmedim ama şu 1 yıldır 7-8 kg aldım hiç bir kiyafetim olmuyor vücudumu hiç beğenmiyorum göbek cabasi hiç diyet yapmadım yapsam da ne kadar istikrarlı olurum bilmiyorum . Çünkü çok doyumsuzum yılların o yeme alışkanlığı malum birden değişmiyor tatlıya da çok duskunlestim kızıma hamileyken başladı bu tatlı olayı da . Şimdi 50-52 kilo olmak istiyorum . Bana sağlam ve dayanabileceğim şunu yap hemen fark edersin zayıfladığı bu diyecek , öneriler verebilir misiniz tecrübeli bayanlar ?♥️😂