Tazeanne3 benimde oğlum bu şekilde 9.5 aylık ve hep böyleydi doğduğundan beri. Ben müzikle uyutuyorum sonra da uyanana kadar müziği açık bırakıyorum beyaz gürültü, beyaz gürültü mozart, 313 ayetel kürsi, pışpış sesi bunlardan birisini açıp uyutuyorum sonra da açık bırakıyorum