Yahu benim bebeğim 10 aylık ve aşkında hep düzenli uyurdu bu aralar uyumamaya başladı geceleri aşırı süründürüyor beni de kendini de şimdide hala uyanık iki saat uğraştım aşırı yoruldum zaten yürümeye çalıştığı için gün içinde çok yorulmuştum şimdi Tv den çocuk şarkısı açtım dinliyoruz birlikte ne yapmalıyım 😔 izletmeye de kıyamıyorum ama çok yoruldum 😭