is_va13 malesef hiçbir ley kesmiyor 20 gündür savaşıyorum öksürükle doktor en son astım ilacı verdi , öğürerek öksürüyorum rahat 40 saniye toparlanamıyorum nefesim kesiliyor morarıyorum, her şeyi denedim ilaç iyi geldi sadece. Serumla olmaz göğüs hastalıklarına gidin