Biz her aşı için özele gidiyoruz, ücretli aşılar dışında devletin karşıladığı aşıları 10 tl ücret alarak uyguluyorlar. Bizim bağlı olduğumuz asmdeki hemşiremiz çok kaba, çocuğa iğneyi öyle bir batırıyor ki ağlarken nefessiz kalıyor. Özeldeki doktorumuz ve hemşiresi sağolsunlar aşırı ilgililer, aşı olduğunu bile anlamadı bugün. Rotanın ilk dozuna da uygulamasıyla birlikte 270 tl vermiştim. Yalnız bize doktorumuz direkt 3 doz uygulanacak dedi, 2 veya 3 doz olmasına nasıl karar veriliyor?