Kısaca ozet geçeyim hanimlar 2 yıllık kiraciyim evi satacağını söylemişti geçen sene ilana falan koymuştu 1,2 kere bize de hani haberiniz olsun ev bakın gibisinden konuştu bizde eğer bizi çıkarırsa taşınma masrafı vs kendisinin ödemesini talep ettik konu kapandı ev hala satılmadı adamın ne yaptığı belli değil kiram civara göre uygun olduğu için belki cikalim diye bile yapmış olabilir bilemiyoruz. Şimdi de biz uygun kıralı bir ev bulduk ev sahibinden taşınma ucreti istesek verme gibi bir durumu var mi yarın birgun beni evden çıkarsa bu fiyata ev bulamam. Bulmuşken taşınalım diyoruz onda da olmazsa yerimizden olmak istemiyoruz kafalar karışık bilgisi olan 😶