Defnekus73 Sonbahar01 çok teşekkür ederim ama doğum yaptım ☺️ hatta 5 aylık olduk çok şükür Rabbim bütün yavrularımızı korusun inşallah
Msbnannesi Sonbahar01 merhaba korkutmak istemem ama ben kan testi yapmadım ama hafif silik çizgi cıkmuştı 2 gün arayla yaptım net çıktı 😢
Sonbahar01 Bsee teşekkür ediyorum. Evet çıktı negatif. Bu ara basım dönüyor midem bulanıyor değişik hallerdeyik acaba havadan mı anlamadım. Bugün de korktum test yaptım negatif.