Havvaaaysuna dilojbin 4 ay civarı kucağımızda oturuyodu 5 buçuk ayda destekli oturmaya başladı 8 aylık olmak üzere artık kendisi oturabiliyo
Toprakbebekk nolmuskine 3,5 aylıkken kucağımda oturtmaya başladım şu an 4, 5 aylık destekli şekilde 5,10 dk oturtuyorum bakalım desteksiz ne zaman oturacak 🤔
Emmosch 4.aydan sonra ufak ufak kucağımda,5 aylıken destekli yastıklarla oturttum,oturma minderi aldım ona oturttum bi süre,6 aylıkken devrilmeden oturdu kendisi
asyaayse13 Kızlar benim benegim de 10 gün sonra 4 aylık olacak oturtuyorum arada ama beli ağrır diyorlar doğru mu
Nazendehanim dilojbin öncelikle oturmak için sinyal verdi yattığı yerden hep doğrulup kalkmak istiyordu 4.ayda doktor kollntrolunde destekli oturtun dedi 6 aylıkken desteksiz oturmaya başladı