Ebrarkkk Benimde 7 kilom kaldı diyetisyene gidiyorum emziriyorum arada kaçırıuorum ama iyi verdim 20 kilo almıştım doğumda 5 aylığım 7 kilom kaldı şükür.Ben uyarım diyet akımına 😎👍🏻👍🏻
ugurbocegmm enercisizkaldimanne üzüldüm.. ben herşeyden yiyorum ama saatine miktarına dikkat ediyorum daha sağlıklı verilyo
enercisizkaldimanne ugurbocegmm bilinçsizce yemeği birakıp süt diyeti falan yapılması kötü işte aktif hayatlarımız var sonuçta bünye bi anda iptal ediyo kendini Allah korusun
enercisizkaldimanne ugurbocegmm 2. Doğumdan sonra 20 kilo gitti bende de yemeği bırakmadım ama beyaz ekmeği falan çıkarttım hayatımdan bazen kahvaltıyı falan unutuyorum, 20 kilo bi anda gidince hastalıktan çıkamadım bi türlü anca toparladım sebze meyve tüketerek