Egemom21 ileride evin kalacağını düşünmeniz komik Allah hayırlı uzun ömürler versin yakın zamanda çok acı şeyler atlattık ve gördük ki sadece güzel anılar birikiyormuş geleceğe, size bize ailemizden bişi kalmadı biz basıl başımızın çaresine bakabiliyorsak evlatlarımız da bakabilir diye düşünüyorum çünkü ev de kurtarmıyor artık. Biz iki memuruz güzel de bi gelirimiz var 900 bin liralık aracımız kenarda birikmiş bi miktar paramız da var ama malesef bu halimizle biz de ev alamıyoruz. O 0,69 kredi imkanı falan hikaye çok uğraştık çok zorladık ama olmuyor malesef vermiyor bankalar. Bu zamanda memurun ev alması tamamen hayal sadece birikim yapma derdindeyiz çocukların geleceği için