Bir kuaförde de benim saçımı mâf etmişlerdi o aklıma geldi yazınızı okuyunca …
Doğal sarışınım ve kuaförüm dedi ki saçını gel bağışla dedi yani saçımı kesecek peruk yapımı için başka birine daha satacak her neyse işte ben de hayır dedim istemiyorum saçım o kadar uzun değil dedim ( kolumun altına geliyordu saç ) ben de dedim ki uçlarından keser misiniz dedim tama efendim dedi , ve saçımı erkek saçı yapmıştı o kadar çok sinirlenmiştim ki anlıyorum sizi yani
Ama bence başka bir kuaförde gidin yaptırın bazı kuaförler sabrı sınıyor… 🌼