akillibidikcgty Kızlar 4ay16 günlüguz aptamil klasik mama veriyorum ama kabız oldu. Daha önce gölden goat kullandık yine kabız olduk,şimdi hangi mamayı alalım sizce???değiştirmek istiyorum
Batimoms akillibidikcgty ben normal aptamil kullaniyorum sikinti yasamadim ama bir kac gun once golden goat aldim mama reddinden dolayi kabiz oldu biraktim. Yeniden aptamile agirlik verdik gecti. Hipp combiotic al canim cok iyi bir mama ben onu da kullanmistim mukemmeldi. Yine de denemek.lazim bebekten bebege degisir.
Poncikbirannis akillibidikcgty günde bir tatlı kaşığı bir kere zeytinyağı verin, 3 gün deneyin eğer 3 günde kaka yapmazsa doktora duphalac şurubu sorun kabızlık ta ishal gibi iyi değil çünkü çatlama VS olabiliyor geçmiş olsun
akillibidikcgty Batimoms hip in biraz ağır olduğunu duydum ama denemeyi düşünüyorum, aynen çocuktan çocuğa değişir mama durumu
akillibidikcgty Poncikbirannis zeytinyağı veriyorum canım, onu verince bir iki güne sıkıntımız geçiyor ama mamayı değiştirirsem daha iyi olur diye düşünüyorum