Kızlar bebeğimin ateşi bugün 38.7 yi gördü calpol verdim düştü şimdi tekrar çıktı 38.2 tekrar ilaç verdim doktora gitmeli miyiz ? Köpek diş yerleri şişmiş o yapar mı bu kadar ateş ? Bir yerde okumuştum diş ateşi 38 in üzerine çok çıkmaz diye tedirginim ya yardımcı olun lütfen siz yaşadınız mı böyle bişey 4 tane diş çıkardık ateşlenmedik şimdi böyle olunca panik oldum acaba başka bişey mi hasta mı ettik çocuğu diye😥