Ballloglum 23 aylık oğlum ilgi onun üzerindeyse hepimiz onu izliyorsak şımardığı zamanlar özellikle dönüyor, ama gülerek dönüyor dikkatini dağıtınca bırakıyor hemen. Normal mi sizinkiler dönüyor mı ?
Aysemmm93 Ballloglum benim oğlumda 2 yaşında ve dönüyor gülerek yapıyor ama dediğiniz gibi ve çok kafama takılıyor
Ballloglum Aysemmm93 korkmayın dicem ama annelik tuhaf bi duydu bi gün iyiyim bi gün kötüyüm 😃 aşırı kaygı bozukluğu var bende oğluma takıntılıyım her hareketini inceliyorum. Doğduğundan beri hep her şeyine taktım ama maşallah zamanı gelince hepsini yaptı. Şimdi sıra konuşmuyor takıntısına geldi… az kelimesi var diye oğluma bir sür hastalık yakıştırdım bide dönüyor ara sıra ama ilgisi hep bizde… geçenlerde parmak ucu yürüyordu birkaç adım.. şimdi unuttu mesela. Dönem dönem yapıyorlar . Bu hareketler sağlıklı çocuklarında yapacağı hareketlerimiş.
Aysemmm93 Ballloglum inşallah dediğiniz gibidir benimkide ara ara dönüyor yapma dedikçe gülüp yapıyor. Algısı açık bir çocuk denileni anlıyor ama bizdede henüz cümle yok kelimelerimiz var işaretle her istediğini anlatır belkide böyle rahat geldiği için konuşmuyor bilemiyorum. Ama araştırmaktan çocuğu incelemekten yıprandım açıkçası
Momofhoney Ballloglum merhaba oğlunuz hala o şekilde dönüyor mu benim ki de 23 aylık özellikle bize simarinca falan bizim ilgimizi çekmek için bu hareketi yapıyor
Ballloglum Momofhoney son 1 aydır neredeyse. Hiç dönmedi yani görmedim dikkatimi çekmedi. Geçici bi süreç olabilir. Dönmeyi eğlenme amaçlı yapıp size bakıp gülüyorsa sıkıntı yok zaten oyun olarak yapıyordur