Fulyy bende de var ben sebzeleri falan tattırdım hep de çorba da denemek istiyorum bundan sonraki süreçte inşallah başarabilirim benim de annemden yadigar tarhanam var deneyeyim madem😂 bide siz sebze çorbası falan nasıl yapıyorsunuz ben çok tecrübesiz bir anayım😂