Herkese Merhaba, sanırım peygamberli sünnetli doğan bebek sayısında bir kaç senedir bir artış var etrafımdan çokça duyuyorum. Benim oğlumda hipospadias’lı yani peygamber sünnetli dünyaya geldi şuan 9 aylık. Bu süreçten geçen, ameliyat olan var mı? Ameliyat öncesi anestezi alacak beslenmesini nasıl yaptınız? Sonrasında neler yaşadınız sizlere danışmak istedim.. Şimdiden teşekkür ederim ☺️🙏🏻