Kizlar surekli bu konuda post acıyorum ama delireceğim sinirden valla. Daha önce denedik yapmadı neyse zaman verdik bugün yine denedim sadece bir kez tutturdum oda ağlaya ağlaya çişi iyice sıkışınca ağlıyor kalkmak istiyor. Yapmiyor bir türlü bu saat oldu yaptıramadim hala alıştırma kilodu giydirdim yatti kesin yapar birazdan altına ksldirsam zaten wc ye yıkar ortalığı 32 ayın içinde ondan küçükler öğrendi çoktan niye böyle yapmiyor ki yaz da bitiyor ne yapacağım ben 😢 ağlamak istiyorum