Tefomom doktor ilaç yazar muhakkak kullanın onun dışında niola yağı iç çamaşırınıza damlatın,birde şekerli paketli gazlı ürünler iyi gelmiyor,ben cips kola,abur cubur hamurişi vs yediğimde tekrarlıyordu,gebeyken çok sağlıklı beslendim,doğum yaptım 8 ay oldu tekrarlamadı,ondan önce hep vardı..:
İlaç kalmadı kullanmadığım,beslenmeyle çok ilgili