Bugün 1 yaş aşısı olduk. Aşıdan sonra afedersiniz idrar ve dışkısını yaparken çok koyu yaptı. 4 kez falan yaptı bir de. Aşıyla ilgisi var mıdır? Yan etkisi olabilir mi? Şimdiye kadar hiç yan etki vs yaşamamıştık. İlk kez başımıza böyle bişey gelince korktum biraz. Sizce neden olabilir?