Kızlar ben paramedik mezunuyum düğün öncesi çalışıyordum özelde evlenip doğuya gidince çalışamadım mahrumiyet bölgesindeydik .Şimdi batıya tayinimiz çıktı aile hekimliğinde açık var alım yapıyorlar bir kişi .Ve bebeğim 11 aylık .Emiyor üstelik ek gıda da çok yiyor .Sizde devam sütü verip emmeyi azaltıp işe girsem mi ? Çalışmak istiyorum artık eşime yardımcı olmak istiyorum .Ama öyle kötü de durumumuz yok çok şükür şimdilik eşimin maaşı yetiyor .Sizce değer mi çocuğumu sütten eksiltip çalışayım ?İşe girersem annemi yanıma alıp ona bırakıp gideceğim işe .Sağlık Ocağı yani çalışacağım yer.Fikir verin lütfen .Her uyku öncesi emiyor bebeğim birde çok seviyor memeyi