smyya1 Kızlar bebeğim 11 ay 7 günlük beşikte yatıramıyorum benim yanımda ve yerde uyuyor sadece. Beşiği de küçük değil park yatakların en büyüğü nasıl alıştırabilirim bu durumu yaşayan anneler yardımcı olabilir mi
ayse01_alparslan smyya1 bende burda bekliyim benim oğlumda on aylık uyumuyo yatağında yere yatak serip beraber uyuyoruz çok dönüyor oyuzden yatakta uyumak istemiyor
Mom0008 smyya1 2 bucuk yaşında yok asla ne beşiğinde yattı yatak aldık ne yatağında yattı çıldırasım geliyor sonra sakinliyorum
sarmaliklahana smyya1 22 aylık kızım park eşiğinde 3.aya kadar uyudu zaten 1.ayda eve gelmiştik 2 ay kullandım yanı sonra yataga yanıma gecti. Hala beraber yatarız 🙄 2.bebepim olacak onu beşiğe yatırıcam. O da bir süre sonra istemezse 3 müz yatakta 🤣🤣🤣🤣🤣 eşim başa odada yatakta 🤣
smyya1 ayse01_alparslan bizimki de öyle yerde yatırıyorum park beşiğin kendi yatağını yere attım yanına iki tane daha sünger yatak attım gece bi uyanıyorum halının üstünde çok dağınık uyuyor napacam bilmiyorum 😂
ayse01_alparslan smyya1 oğlumda öyle vala done döne uyuyo nasıl yapcaz hiç bilmiyom bizde eşimle yerde yatıyoruz sırtımız ağrıyor artık
Mom0008 smyya1 ben ne yapsam alıştıracağım gece ağlıyor çok rüya görüyor kendi yatağında yatınca obada benm bünyem dayanmıyor
Nazlimu_ smyya1 gündüz uyumadığı saatlerde 15-20 dakika beşiğinde vakit geçirmesini sağlayın canım. Ben o şekilde alıştırmıştım