ilkannelik_30 15 aylık bir tane bebeğim var. Tekrar ediyorum bir tane. :) diğer çocuklar beni ilgilendirmez. Çünkü her çocuk bir tanedir ve kendine özeldir. O yüzden çocukları kıyaslamayın. Gelişimi aklı fikri boyu posu hepsi farklı. Annelerin farklılığı gibi.
Çünkü irdeledikçe düşünüyor insan, düşündükçe de boguluyor. Kendinizi boşuna boğmayın derim.