bgmylds Merhabalar, Haftaya 3. Ayımız bitiyor. Tatile gideceğiz, Plajda olmazsa olmazlar 3 aylık bebek için neler? Güneş kremi kullanıyor musunuz? Nemlendirici vs ne tercih ediyorsunuz?
Kuzularinanasi bgmylds 6aydan once krem kullanilmaz bebeklere.denize yada havuza da sokmayin 1 yas asilarini olmadan sakincali.serin yerde gölgede kalmali
marisback bgmylds valla güneş kremi kullanmayın diyorlar ama inanılmaz beyaz tenli benim oğlum ben kullandım o yüzden 4-5 aylıkken. 4 aylık kontrolünde doktora sorduğumda denize sokabilirsin dedi bana havuza da kendi havuzunuzsa temizse sokabilirsin demişti. Güneş kremim mustela bu arada. Şapka al mutlaka bir de ince müslin örtü al uyursa gölgede denizden gelecek esintiden rahatsız olmasın diye üstüne atıverirsin
bgmylds Kuzularinanasi sadece bacaklarına krem sürsek? Doktora da soracağım ama geri kalanı için UV korumalı mayo aldık. :)
Kerem0934 Kizlar benimki de 4. Ayın icinde..bugun denize soktum ama pisman oldum..huzursuzlandi..uykuya dalamadi..sanci oldu gibi oldu..cok pismanim. Bi heves bota koyduk ..kollari ayaklari islatalim derken ..denize sokuverdim cocugu