deletedmom719 Kızlar calpol un üzerinde buz dolabında saklamayınız yazıyor. Ama hemşire de açılana kadar açıkta, açıldıktan sonra buzdolabına koy dedi. Siz nereye koyuyorsunuz?
findikburun deletedmom719 ben buzdolabında tutmuyorum dışarıda tutuyorum vermem gerektiği zamanda ısınmasını beklemeyip direk veriyorum
Oznurozer Hemşirenin dediği gibi yapıyorum hiç sorun yaşamadım. Açıldıktan sonra buzdolabında da olsa 1 ay içinde tüketmeye çalışın ama