Asilveannesi canım bende 3.5aylıkken yaptırdım. O kadar huy değiştirdi ki, dedim ki keşke yaptırmasaydım. 3 gün boyunca uyumadı, ağladı, bağırdı. Uyku düzeni bozuldu. Gülücükler saçan bebeğim hiç gülmemeye başladı. Ben ağladım 3 gün boyunca bebeğim gülüşünü kaybetti diye ağlıyordum 😂 ama 1 hafta sonra tamamen eski haline döndü. Doktor bana ertesi gün Banyo yaptırabilirsin demişti. Dikişli yaptırdık biz. Ama ben yine de ne olur ne olmaz diye 5 gün bekledim. Banyodan sonra hafif kanadı doktora resim attık normal sıkıntı yok demişti. Şimdi 2 hafta oldu şükür tamamen iyileşti. Yani sabret 1 haftaya birşeyi kalmıyor.