1Sosyalanne bende sizinle aynı durumdayım ama arkadaşımın sınıfına vereceğim. Çünkü arada sırada bile sınıfa getirdiğimde çoğu zaman yapılan etkinliğe oyuna dalsa da diğer çocuklar yanıma gelince şahin gibi kitleniyor gözleri😅 yani benden devamlı ilgi ve şefkat almaya alışkın çocuğum annesini diğer 20 çocukla paylaşırken biraz içine atıyor bence. Birde sımıftaki çocuklar durumu var tabi. Kızımın üstüne aşırı düşüyorlar ve evde devamlı kızımı anlatıyorlarmış. Örneğin kızımın pipetini poşetten çıkarıp sütüne taktım mesela, öğrencim benimkini takmadı demiş annesine. Oysaki kendi yapabileceği bir şey ve benden yardım istemedi ama kendi kızıma yaptığım için kıskanmış ben farketmeden vsvs. Siz bilirsiniz belki daha az öğrencili bir yerdesinizdir ya da güvenebileceğiniz zümreniz yoktur kendi durumunuza göre değerlendirirsiniz ama bence farklı sınıf adaleti ve duyguları kontrol etmek için daha uygun.