Arkadaşlar oğlum 13 aylık ek gıda neredeyse hiç almıyo kabul etmiyo bazen çok nadir yedi zaman ½ kaşık bi süre sonra özellikle uyurken kusuyo ama sadece anne sütü aldığında bi sorun yok
Bi dönem bunu yaptığında idrar yolu enfeksiyonu çıktı ben reflüden şüpheleniyorum dediğimde doktor idrar yolu enfeksiyonu yapar demişti reflüyü sildik kafamızdan fakat şimdi yine ara ara yediğinde aynı şey oluyor çok yiyor ondan desem yedigi en fazla ⅔ tatli kaşığı oda dolu dolu bile değil lütfen bi öneri verir misiniz yarın yine götürcem doktora ama ne bileyim belki başına gelen birileri vardır