Burcumusti Merhaba anneler benim bebeğim 10 aylık oto koltuğu aldık ama oturmak istemiyor çok ağlıyor yol boyu ağlıyor yani onu oraya alıştırmak için ne yapabilirim bu konuda deneyimli yada daha önce başına böyle bir şey gelen anne varsa yardımcı olabilir mi alıştırma konusunda 🙏
Lalinn Benimki 13 aylık hâlâ oturmuyor ve sanırım hiç bir zaman da oturmayacak,ben bunun sebebini çok küçük aylardan itibaren oturtmamaya bağlıyorum daha 10-15 günlükken yatay pozisyondan başlamalıydık ama geç kaldık ondan sevmiyorlar bence