Edanur57 Kizlar düğün evlilik bebek derken okulu ertelemiştim ve bu sene nihayet yks girdim . Ama bebekle nasıl olur yapabilirmiyim bilmiyorum . Okuyan yada sınava giren varmi aranızda
Alya-Sena Edanur57 ben de sinava girdim 2 cocuk var bendede acikdan okuyacagm zaten bi tek sinavlara girecegim bi zorlugu yok yani cok oyle okuyan mezun olan var