Kızlar yuvam İstanbula başvuru yapmıştım, aradılar evinize gelmek istiyoruz uygunsanız bugün için dediler, tabi dedim gelip bilgi aldılar ev kira mı, mal mülk var mı vs sorular sordular, oğluma renkleri sordular sayıları vs biraz sohbet ettiler sonra bu cevaplar doğrultusunda onaylanırsa şayet ya tam ücretsiz ya yarı ücretli yada tam ücretli olacak şekilde bilgilendirileceksiniz dediler , evine gelipte sonuca ulaşan var mı?