Miniminim 16 ayligiz. Eylül’de devam işe. 5,5 aylıkken beri calisiyorum ama her seferinde aynı hissiyat. Tatilimin keyfine varamiyorum düşünmekten. Çalışmak da zorundayız. Bakıcı bulamak vs. Anımı yaşayamıyorum bazen. Yani ne kadar erken de bıraksak ayni düşünceler bitmiyor