dnzderin 34 haftalık doğdu.Prematüre. Doğduğu günden bugüne tam 16 aylık oldu. Düzeltilmiş 14.5 aylık. Birçok şeyi yapmıyor beni kale almıyor desem tam değil. Mesela burnunu öğretiyorum yapmıyor nerde deyince kulağı vs göstermiyor. Ama başka türlü komutlarımı anlıyor. Koş sarıl diyorum koşup bana sarılıyor. Amcaya sarıl diyorum gidip sarılıyor. Öksürüyorum hapşuruyorum taklit ediyor. Ağzını aç diyorum kocaman açıyor. Şunu ver bunu veri de bazen yapıyor bazen yapmıyor. Pepe nerde diyorum oyuncağına hemen bakıyor. Alkış yapıyor. Saklan diyorum yüzünü hemen kapıyor. Ama bay bay yapmıyor. Hayvan seslerini bilmiyor çok öğretmeme ve o tarz oyuncakları olmasına rağmen. Çok takılıyorum buara bu duruma. Hadi beni ciş yapmaya götğr diyorum elimden tutup tuvalete götürüyor. Uyumaya gidelim diyorum odaya koşup emziği bulup ağzına koyup yatağa bakıyor. Ama bazı şeyleri yapmıyor işte anlattığım gibi.
incismom dnzderin benimki de yapmıyor. Ama bence bal gibi biliyorlar işlerine gelmiyor. Çok takılma bence
lceLady dnzderin Oglumda boyleydi. Bildigiini bildiğim halde yapmazdi demezdide.cok sonra Cani isterse soyler yapardi.. zaman verin derim siz yinede gostermeye devam edin
Nazikomom dnzderin inanın bunlar dert değil maşallah 🧿 yaptığı şey yapmadığı şeyden çok fazla . Her bebek farklı gelişimde . Sizin suan ona öğrettiğiniz her şey 1 ay sonra yapmış olacak herşeyi kafalarına yazıyorlar çünkü. Üzülmeyin 🌸
dnzderin Simba61 söylediği kelimeler Anne,Baba,Mama,dede,Hadi,gel,hapşu,Anneanne,ece,ata,tedi(kedi) öksürünce geçtimi diyorum geçti diyo. Birde çok nadir şekilde ikili kelime kullandığı oluyo Anne hadi , anne gel,baba gel