Findukezmesi Momm76 ben aralıklı oruca başladım. Bir de bol yeşillik ve su iciyirum. Spor yapmaya ne halim var ne vaktim. Bakalım bu şekilde zayıflarım inş.
Ecayb Ben ilk aylarımda diyetisyene gitmiştim emzirenlere detox falan önermiyorlar ve üç öğün kesin beslen diyordu. Bana fazla geliyordu iki beslensem mi diyordu emziriyorsun önermiyorum üç beslenmen lazım diyordu hep. Üç ana öğün iki ara öğünü vardı.