Kızlar oğlum 3 yaşında, kinetik kuma dokunur, hamura dokunur, köpüğe dokunur, meyveli yoğurda dokunur, hamur oynar, gibi givi ancak ıslak yemek yemez, denizde kumla oynadığı an ellerini temizler. Şimdi bir annede gördüm instgramda duyusal işlem bozukluğu diye. Başına böyle birşey gelen var mı? Günlük ne yapmalıyım oynaması için. Mesela parmak boyayı oynuyor parmaklarla. Otizimde böyle birşey varmış. Ama diğer herşeyi tam