Kizlar kizim söyle besleniyor:
Sabah mama uyaninca 180 cc
9.30 gibi kahvaltı
11.30 gibi meyveli yoğurt-uyku
1.30 2.00 gibi oglen yemeği
Arada çubuk kraker evde varsa pogaca kek tıkıyorum zorla ağzına bir iki parça
5 gibi pirinç unu/ süt-su ile muhallebi
7 yemek
8.30 son mama uyku.
Sorum şu:
5 gibi her gün muhallebi vermem bence yanlış. (Pirinç unu besin değeri yok ama kilosu az doye annem onerdi) o saatte mama versem o da çok olacak gunde 3 mama
Ne eklemeli me çıkarmalı? Tecribesizim fikir verirseniz çok memnun olurum ♡