Deletedmom119 Kızlar 4 aylık oğlum var siz emzirdikten ya da mamasını yedirdikten sonra gazını çıkartıyor musunuz ?
kuslokumu Deletedmom119 gündüz aklıma geldikçe çıkartıyorum. Onun dışında kaka ve gaz çıkarırken kendi yapamadığı zamanlarda ayaklarını hafif karnına doğru bastırarak çıkarttırıyorum