1 ay oldu ameliyat olalı, dikis yerinin biraz üstünde elimle dokunduğumda hissettiğim bir sertlik var çizgi halinde. Normal mi bilemedjm sanki fıtık gibi. Pek dikkat edemedim kendime, o kısmı hissetmedigimden ağrı acı gibi pek bir şey yok şuan. Hafif bir sızı oluyor dokununca. 15 gün sonra kontrolüm var ama böyle bı şey yaşayaniniz oldu mu merak ettim