Sabah uyandığımdan beri karın mide ağrısı yaşadım sabah kahvaltı yaptım afedersiniz kustum sonra iştahsızlık başladı akşama kadar karın ağrısı yaşadım zorladım kendimi karpuz ekmek yedim hemen onları da çıkardım . Acile gittik serum verdiler dört saat bebeğimi emziremedm başka bir şey de istemedi zar zor baktım ona ( Allah annelere hastalık vermesin çok zor ) serum işe yaramadı eve geldik iştahım asla yok zorla bir elma yedim deli gibi susanıyorum kusarım diye içemiyorum ölcem yani susuzluktan başına gelen var mı ne yapılmalı ??