Liyaveannesi merhaba benim oğlum 3 buçuk yaşında etrogermina 2 yaş üstü olduğu için kullaniyorus evet bizde akşam acildeydik karnım agriyo demekten uyuyamadi çocuğum doktor metpamid ve flagy diye bı antibiyotik yazdi çok şükür bugün iyi çocuklarda yetişkinler hep ishal kusma salgını var denildi bize