incismom can yavuzu bende çok izliyordum ergenlikte. Hatta doğum günümde arkadaşlarımla izlemiştik. Doğum günümğ kutladık pasta yedik mum yoktu. Elektrik gidince yaktığımız mum var ya ondan vardı. Onu pastaya dikemezdik. Bizde soda şişesine soktuk. O şekilde mumu üfledim. Videosunu izlerken o da aynısını yapmıştı ve biz aşırı korkmuştuk 🤣🤣